Rynek oprogramowania jako usługi (SaaS) ma zostać przekształcony przez sztuczną inteligencję. Zauważyliśmy wzrost liczby asystentów AI, takich jak Alexa i Cortana, którzy są obecnie wykorzystywani w wielu obszarach naszego życia. Oczekuje się, że rynek SaaS będzie rósł o 16% rocznie, a wzrost ten można przypisać wykorzystaniu AI. Jednak technologia często się zmienia i jeśli chcemy przetrwać, musimy wyprzedzać konkurencję. Mając to na uwadze, firmy mogą zareagować na dwa różne sposoby: przyjąć lub zignorować zmianę konkurencji – strategia, która nie zadziała na długoterminowy sukces.
Jak sztuczna inteligencja zmienia marketing
AI zmienia sposób marketingu. Zmienia nawet charakter marek i ich docelowych odbiorców. Sztuczna inteligencja (AI) przekształciła wszystko, od opieki zdrowotnej po organy ścigania, a teraz robi fale również w marketingu. Marketing jako całość zmienił się drastycznie, ale w szczególności sztuczna inteligencja będzie miała wpływ na to, jak marketerzy skalują swoje kampanie, przetwarzają dane klientów i kształtują charakter ich marki.
Przyszłość marketingu zostanie zbudowana na technologii opartej na sztucznej inteligencji, która może obsługiwać ogromne ilości danych klientów z wielu źródeł w czasie rzeczywistym. W połączeniu z analizą predykcyjną, ta nowa technologia oparta na sztucznej inteligencji pozwoli marketerom podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące tworzenia treści dla docelowych odbiorców na podstawie tych informacji.
Sztuczna inteligencja może zmienić komunikację korporacyjną dzięki technologii smartfonów
„W 2020 roku na świecie będzie około 6,8 miliarda ludzi z abonamentami na telefony komórkowe. Ta zmiana technologiczna oznacza, że firmy muszą upewnić się, że komunikują się ze swoimi klientami w sposób intuicyjny i przemawiają do nich”. Teraz firmy mogą łatwiej niż kiedykolwiek docierać do swoich klientów za pośrednictwem różnych kanałów mediów cyfrowych. Dzięki integracji technologii sztucznej inteligencji z komunikacją korporacyjną firmy mogą skuteczniej docierać do odbiorców w bardziej efektywny sposób. Aplikacje oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Hootsuite i Sprout Social, umożliwiają firmom łatwe zarządzanie wieloma kontami w mediach społecznościowych z jednego interfejsu.
- Admin